پتانسیل هاي سرمايه گزاري دربشاگرد موجود است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
بازدید : 404
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

همه ای پتانسیل هاي سرمايه گزاري دربشاگرد موجود است/تعامل دولت و مردم درجهت رونق اقتصادی

 

Результат пошуку зображень за запитом "‫بازر كار‬‎"

به گزارش عصر بشاگرد:یکی از مهمترین وظایف دولت و نگاه ویژه به شهرستان محروم بشاگرد است که توسعه و شتاب رونق اقتصادی و زمينه سرمايه گذاري را فراهم آورد.
باتوجه به آمار۵۳ درصدی نرخ بیکاری درشهرستان بشاگرد نشان از نبود بازارکسب و کار را می باشد،با گذشت ۶ ماه از سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت و هیجگونه نگاه ویژه ای به پيشرفت و تحول اقتصادي بشاگرد نشده، و ورود بخش خصوصی دربشاگرد هیچ گونه مشکلی را حل نخواهد کرد همه ای پتانسیل اقتصادی را بشاگرد دارد با تدبیر مسئولین استانی، محلی و نماينده مردم درمجلس شوراي اسلامي شرق هرمزگان در مجلس درتحقق این هدف می توان با در اختیار دادن مجوز پرداخت وام های کلان جهت ترویج بازار کسب وکار وحمايت از انواع تولیدی و اشتغالزایی جوانان بومی منطقه درنظر گرفت و نرخ بیکاری ۵۳ درصدشهرستان بشاگرد به صفر رساند.

پرورش ماهی و شترمرغ دربشاگرد مورد تست و آزمايشات قرار گرفته و تنها حمایت نهادهای حکومتی و دولتی را می طلبد که بدون نیاز به بخش خصوصی هم می شود در بشاگرد تحول اقتصادی صورت پذیرد.
شهرستان بشاگرد درشرق استان هرمزگان در ۳۳۰ کیلومتری بندرعباس قرار دارد.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: نگاه ویژه دولت به اقتصاد بشاگرد،بازار كار دغدغه فكري جوانان بشاگردي،توسعه و شتاب در رونق بخشيدن به اقتصاد بشاگرد،بخش خصوصي دربشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 1655
بازدید کل : 125101
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com